Ćwiczenia jednak są niezbędne

Ćwiczenia jednak są niezbędne

Moje ciało jak się okazuje to całkiem sprytny przeciwnik, wyszkolony w sztuce przetrwania. W momencie, gdy obniżam ilość przyjmowanych kalorii poniżej zapotrzebowania, moje ciało obniża wydatek energetyczny tak, aby dopasować go do tego co mu daję. Osoba przechodząca na dietę czuje się z początku lekko zmęczona i ospała, łatwiej marznie oraz jej chęć do ruchu spada.

Rzeczywiście zauważam to po sobie. Nie tryskam energią. Raczej czuję się tak jak bym się trochę nie wyspał. I nie jest mi ciepło - wcześniej było mi ciepło non-stop. Teraz potrafię odczuć chłodek. Wprawdzie nie jestem pewien o ile obniżyłem swoje dzienne kalorie, ale faktem jest że jem trochę mniej Odstawiłem słodkie napoje i staram się wybierać lżejsze posiłki i nie najadać się do syta. Jakaś zmiana więc jest.

Problem polega na tym, że w ten sposób nie schudnę. Z wyliczenia wczoraj wyszło mi, że moje dzienne zapotrzebowanie to 3150kcal. Jeżeli (tu optymistycznie) obniżyłem dostawę do powiedzmy 2700 to mój organizm obniżył wydatek również to 2700. Fakt, że prawdopodobnie jedząc jak jem teraz bym nie tył, ale na pewno nie schudnę.

Aby schudnąć muszę rozpocząć regularne ćwiczenia, które podniosą moje zużycie kalorii z powrotem do 3150. Dopiero wtedy wywołam opisany wczoraj ujemny bilans energetyczny i zacznę spalać zgromadzony tłuszcz.

To odchudzanie okazuje się całkiem złożonym procesem, kiedy się tak temu dokładnie przyjrzałem. Ale po dwóch dniach świetnie się czuję, bo choć wciąż mało wiem, to przynajmniej czuję że jestem na dobrej drodze.

Pozdrawiam was serdecznie i idę poszukać jakichś ćwiczeń,

Krzyś.

Komentarze

Portret użytkownika megi

Ja słyszałam, że najlepiej jest połączyć dużo aerobicznych ćwiczeń z odrobiną anaerobowymi. Wtedy ma sie jeszcze dobry rozwój mięśni, które spalają dużo kalorii. Tylko to dla panów - bo jaka kobieta chciałaby mieć duże mięśnie?

Portret użytkownika Monia

teez tak mam : od tygodnia ograniczam jedzenie , 0 słodyczy, ii tak mi wg ziimnoo caly czas i nieraz prawie spie na lekcjach ii wg= tak sie własnie zastanawiałam nad tym co mi tak zimmnoo- ale sie przyzwyczajam :) przetrwam too!!!!:)

Portret użytkownika kasia

Co do ćwiczeń - znalazłam fajne forum na www.bodyworks.pl Oczywiście najlepiej mieć jesazcze Chęć na całe te ćwiczenia, bo to nie taka prosta sprawa ... Ta Chęć znaczy się ... :))

Portret użytkownika Agata

fajnie tu.naprawdę dobrze jest poczytać coś takiego.ja właśnie zaczynam dietę po raz kolejny i takie wsparcie jest mi potrzebne ;)

Portret użytkownika Laura

Nikt jeszcze tak jasno i zrozumiale nie wytłumaczył mi dlaczego trzeba ćwiczyć,żeby schudnąć(odchudzam się od zawsze). Wiedziałam,że trzeba i tyle!!!Dziękuję

Portret użytkownika Joa4444

Ćwiczenia powodują wzrost mięśni,a budulcem do rozwoju mięśni jest tłuszcz pobierany z organizmu.

To najprostszy związem między ćwiczeniami,a odchudzaniem.Ważne jest jednak jakie ćwiczenia

wykonujemy i wg.jakiego harmonogramu.Np. naogół nie jest marzeniem kobiet uzyskanie sylwetki kulturysty.

Joanna

Portret użytkownika madeline

szukam cwiczen na brzuch efektownych cwiczen hehe ale z tego co znalazlam nie jestem zadowolona, moze Ktos z Was posiada jakiegos linka????

Portret użytkownika Joa4444

Swietny portal :

Http://tinyurl.com/oncf9aj

Znajdziesz tam nie tylko ćwiczenia na brzuch,ale dokładnie na wszystko.W dodatku po wypełnieniu ankiety

dostaniesz zestaw ćwiczeń na video dostosowanych do Twoich wymagań i możliwości.

Mnie najbardziej podoba się ,że są to ćwiczenia po około 20 minut co drugi dzień,więc bez "katowania się",a przynoszą doskonałe rezultaty,

Opłata miesięczna to 30zł,ale jeśli nie będą Ci odpowiadać możesz zrezygnować przed upływem 1 miesiąca

i dostajesz zwrot kosztów.

Jeśli będziesz potrzebowała dodatkowych informacji to napisz:jm21999@gmail.com

Joanna

Portret użytkownika Zuza

Spróbuj http://www.miesniebrzucha.pl/miesnie-brzucha-cwiczenia/aerobiczna-6-stka...

Ćwiczę to od 3 tygodni i powoli widzę efekty, chociaż nie nadążam za harmonogramem bo jest dla mnie trochę za ciężki.

Portret użytkownika Jacek

Z doświadczenia wiem, że nic tak nie spala tkanki tłuszczowej jak podnoszenie ciężarów. W połączeniu z moją autorską dietą w niecały rok udało mi się zrzucić 73 kilogramy. 

Jacek, były grubas.

http://dieta-balona.blogspot.com/

Portret użytkownika alicja86W

Już o tym pisałam :D w moim przypadku ćwiczenia wcale nie były takie niezbędne - po prostu nic nie dawały, waga stała w miejscu. Niiiiiiiiiic, totalnie nic. Dopiero jak zaczęłam brać acetomale to waga zaczęła spadać. Ludzie mają różne organizmy - nie na każdego działa to samo.

Portret użytkownika bigfatbutty98

co sądzicie o skakance ? czy komuś pomogła zrzucić wage? aktualnie moja waga to 56 kg, przy moim niskim wzroście czuje się z tym źle i chciałabym zrzucić te 6 kg balastu . :)

Portret użytkownika Mmmarta
Witam!!!
Ostatnio zmotywowałam sie do zrzucenia wagi i zaczęłam zdrowo jeść. Chciałabym tez zacząć ćwiczyć na razie w domu, możecie polecić mi jakieś filmy treningowe? Chodzi o ćwiczenia, które mogę robić w domu  
Będę bardzo wdzięczna za pomoc!
 
Portret użytkownika Monika Stanisz

Jeżeli ktoś potrzebuje pomocy w utracie wagi, chętnie pomoge:).. prowadze bezpłatny program, ktory pomaga skutecznie zmienic nawyki żywieniowe i pozbyć sie zbednych kalorii... zapraszam pod nizej podany link, wszystko wytłumacze:):) 

pozdrawiam cieplutko:)

https://www.facebook.com/zdroweodchudzanie90/?ref=aymt_homepage_panel

 

Komentuj

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.